Äntligen!:)

Äntligen kan man logga in på bloggen igen :) I Söndags var jag hos tilde och sov över :) För jag hade studiedag på Måndagen. Vi tittade på filmen gah jag har glömt vad den heter, ^^(namn?) Men den var lite konstig och läskig :p
Sen på Måndagen åkte jag hem vid typ tolv, väl hemma satt jag mig vid datorn, Sedan hade mamma bakat äppelkaka :D Mums! Ja, idag var det skola -.-' Tråkk! Det var en jätte seg dag och jag hade ont i huvudet hela dagen "/  På Engelskan hade vi skojskoj ^^ :P haha,
I Morgon är det en ny dag och kort dag :D wiie! går bara till tjugo över elva, sen bär det iväg till gamla skolan och göra en undersökning till matten :)Men innan det ska jag & Tilde käka glass :)Hon och jag ska göra en undersökning om vilket tuggummi som är bäst ^^
Jamen nu ska jag kila.!


Hade bästast! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0