Skola-Onsdag

Hallosaan! Idag var jag jätte trötter när jag skulle upp till skolan, men väl där blev det kul, Dagen började med att Catharina hade glömt sina skåpnyklar x) Så hon fick låna en liten plats i mitt skåp :) Första lektionen var klassråd/elevensva men efter klassrådet ocrkade vi inte göra något så jag,Tilde, Catharina,Sara & Ida satt och tog foton med tildes telefon på det där "foto DJ" eller vad det heter, där det blir sådana galna bilder xD (Till och med lärarna hade kul åt det) ^^haha
Efter det så hade vi So , rätt okej faktiskt :)
Men efter So:n hade vi tyska=BOORING! -.-' Men jag överlevde :)
Sedan var skodagen slut klockan 11.20 :D Skönt med kort dag!
Efter skolan gick jag,Tilde,Sarah & Ida till Ica , Jag,Tilde & Sarah köpte glass Ida köpteinget hon :) Jag åt en LakritsPuck och Tilde lika så, men Sarah hon åt en Nogger :) Sedan köpte jag en sådan "mini Mellan" från owl, den påsen är så god! (den gröna iallafall) :D
Mjo, Det blev lite godsaker idag , fast det inte är lördag ^^
Menmen :) Gott var det xD
Sedan traskade vi till bussen och åkte till våran gamla skola, Kul! :)
Sen efter besöket så brassade jag hem!  :)
Näehj, Nu ska jag kila! Tjingeling!


Hade Bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0