Vart hos Tilde!

Heej! Igår kväll grillade jag med familjen och sen åkte jag hem till Tilde & Träffade Sanna & Elinor :) Vi hade riktigt skooj! :)Sen på morgonen vid nio så skulle Elinor åka hem, för hon skulle på träning. Hoppas det gick bra på träningen :)<3
Men jag, Tilde & Sanna åt sen frukost och började sedan traska hem till Sanna,
Men när vi typ gått halvvägs möter vi Tildes mamma som då skjutsar oss resten av biten :)
När vi kommer fram så ska Sanna bara in och hämta pengar sedan går vi och handlar lite fika och sätter oss och fikar. :) Mums,
Tilde köpte ett kinderägg och iägget var det en bil, så vi tog den och gick ner till vattnet med den, men den sjönk :P Så vi tog dom dära gula locken som är runt leksaken i ägget och släppte utt dom på vattnet , dom flöt iallafall :D
Sen gick vi hem till Sanna och såg på film, Men vi hann inte se klart, vi får göra det nästa gång :)
Sen kom mamma och hämtade mig,
Och Sanna skulle åka och rida,
Sen när jag kom hem så var jag så trött så jag sov i två timmar ^^
men nu ska jag gå,
Hade bäst!♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha, jag sov lite längre i alla fall x)

2008-04-27 @ 20:23:41
URL: http://jaoduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0