Födelsedagen :D

Hej! Igår var det min födelsedag som alla redan vet bara för jag skrev det igår ^^ Men jag fick det jag önska mig! En Kamera :D Svart! <3 :D Tack mamma & Pappa! Sen fick jag Jättte goo luktande tee, mugg, fat av Tilde :D Tack för presenterna Tilde! JAG TYCKER JU OM TE!  LOVAR ATT DU SKA FÅ SMAKA ;D:D<3
Senså fick jag En bricka Med cupcakes bilder på :D (den var jätte gullig, kan nog få lite inspiration av den när jag bakar <3 :D) Sen fick jag Jordgubbskolor & ett rött trä hjärta där det stod med vitt "DU ÄR BÄST" :D <3 Tack för dom fina presenterna Sanna! kolorna var jätte goda ju! och någon gång när ni komemr och hälsar på så ska jag baka muffins (cupcakes) och servera på brickan :D Och "du är bäst" skylten passar ju in på mig ;) Haha <3 TACKK så mycket! :D
Sen fick jag ett rullat papper med en roset på och när jag läste stod det att hon skulle bjuda mig på bio :D Tilde och Sanna fick också ett varsint sånt av Elinor i efterskott för dom fyllde år för ett tag sen :D
Sen fick jag pengar av syskonen :D
+ så fick jag en godiskaktus av syrran.
& En häftig flaska med, ja det var som jordgubbssaft fast med kolsyra men gott var det ^^  
Haha lite kul med lite barnsliga saker också ;)  
Senså fickade vi TÅRTA :D<3 och sen när klockan närmade sig halv 11 så åkte Tilde, Sanna & Elinor hem , och jag åkte med syrran hem, för jag skulle jobba idag på sommarjobbet :P Hade sovmorgn idag iallafall till 9 ;P

Nu ska jag  gå hae bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

varsegod ;p

2008-07-04 @ 13:53:35
URL: http://ssannajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0