Tillbaka!

HejHej! Nu var det himmla längesen men jag har inte kunnat komma in på min blogg för den har hållts på att flyttas.
Den 4Juni fick jag sommarlov ;D Skulle egentligen ha fått det den 5.e men jag var ledig då för min syster tog studenten :) men lite tidigare sommarlov dör man ju inte direkt av ;)
På syrrans student var det full fart men roligt! :) i förrgår far det till Furuvik med skolan :) på "hemlig resa" Skit kul var det, Neverstore var där och spela <3 :) Sedan var Adam Tensta å där kikade lite på honom också,
Sen åkte vi karusell och jag är åksjuk så jag ,mådde inte så bra x) (får skylla mig själv, för det ^^) Men som sagt kul var det :)
Nej nu ska jag ta och kika lite på tv ;D Hade bäst!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0