-brist på rubrik-

hejhej! kom nyss hem cyjklade hem till syrran och hälsade på en liten stund idag :) Gud vill bara påpeka att jag bara älskar vädret :D<3 Solen skinner och det är så himmla varmt :D<3 YTill helgen har dom lovat 25c i SKUGGAN! Undra hur varmt edet är då i solen Oo Wiiiee :)
Idag iskolan hade vi bara en massa flumm x) Jag och Catti hade hysteriskt kul till en film vi såg på matten en "mattefilm" Vi hade jätte svårt att hålla tyst ^^ Sen så hade vi andar lektioner men på dom hände det inte så mycket, men på Elevensval (tecknik) som jag har ^^ hade vi jätte kul, Catti , Tilde & Sara har också tecknik så vi gick ut och spelade Kub ute på gräset ;D (Catti och jag, vi söööög! Tilde & Sara var dock mycket bättre, men jag och Catti vi vann endåx) ) Senså gick vi in igen och till Ida som har Hemkunskap och frågade vad hon hade bakat då fick vi äta Kladdkaka med grädde ;D Mumms! men nu ska jag gå, för snart börjar Ghost Whisperer ;D <3
DubbelAvsnitt :)
Hajedå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0