Längesen!

Haallo!, nu var det ett tag sen, har inte riktigt haft lust att sitta vid datorn nu när vädret är så toppen! :) solsken&Värme <3 Jag var ute och fotade lite i hmm...I Söndags visar några bilder sen :) På morsdag kom alla syskonen hem och vi fikade och så :) I kväll ska jag åka och se när min syster åker på bal, ska fota lite innan hon åker, sen ska jag och mamma förlja med och se när hon gå in :)
Nu är det bara 7Dagar kvar för mig iskolan , För jag är ledig på skolavslutningdagen så den räkna jag inte med, jag är ledig för jag ska på syrrans student :) Skojjsigt värre x)
Till hennes student ska jag baka :D <3 Älskar att baka ^^ Jag har inte riktigt bestämt mig ännu men det blir nå bakelser iallafall. :)
tar och laddar upp lite bilder nu!↓

image32


ojj! det få bli fler bilder sen för nu måste jag skynda mig till bussen för jag ska träffa Elinor och ta en glass :} hade bäst!
Vi hörs!♥
/Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0