SkOlA

Hej! Tänkte börja berätta att texten på "Im yours" som jag la in härom dagen som Jason Mraz sjunger att texten inte stämmer. Kommer ändra det så fort jag får tag i den texten som stämmer.
Sen ska jag väl berätta vad som hänt under dagen :)
Det började med att jag var himmlans trött när jag skulle upp imorse, menmen det var bara att stiga upp och in i duschen, Gjorde iording mig och fick sedan stressa lite till bussen ^^
Har himmlans lust att fika med Sanna, Elinor & Tilde i morgon men har ännu inte pratat med dom, Ska göra det :)
För det var rätt längesen ^^
Sen så är det marknad på Lördag ;D skoooj!
Idag har det hänt en hemsk sak också som jag inte direkt går in detaljerat på.
Ugly Betty 20.00 om 45minuter :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0