Trött"/

Tjollahoppsan! Det är lördag och jag är så himmlans trött-.-' Vi hade min systers dotter och ena son sovande över hos oss inatt,
Jag gick och lade mig vid halv 12 och vart väckt av Hampus (syrrans son)klockan halv 8 för han kunde inte somna om så han satt och sjöng -.-' Sen så kunde jag inte somna om så jag fick väl hasa mig upp ur sängen,
Gick ner och kokade te, och tog en smörgås. :) mums<3.Senså gick jag upp och lade mig igen för att försöka somna om nu när alla hade vaknat, då kommer Minna (syrrans dotter) och börjar babbla med mig om att hon också var lite trött x)
Så då blev det inte så mycket sovande då heller.
Så just nu känns det som hela lördagen är förstörd . "/
Men hoppas kvällen blir roligare, har inga speciella planer för ikväll,  inga faktiskt,.
Något förslag på vad jag kan hitta på?:)
Hade bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

För mej brukar det vara tvärt om när jag vaknar tidigt, jag blir mest glad då, får då passerar inte hela dagen i stormsteg utan att jag ens vaknat till riktigt :p

2008-05-03 @ 12:08:03
URL: http://jaoduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0