FinFint väder!:D<3

Heej! Fyfy skäms på mig! Glömde blogga igår men det är väl inte första gången jag glömmer att blogga :) Men iallafall dom senaste dagarna har vädret varit så himmla Varmt och soligt! <3 sommaren är på god väg :D Under veckan har det väl inte hänt så mycket :)
Iskolan hade vi en jätte rolig konversation som Tilde startade på Engelskan om att hon undrade ifall alla människor har olika syn på färger som att blå för mig skulle vara rosa för henne , Men vi sa till henne att det no inte var så,
men sen vart vi jätte kluriga angångende det xD Haha det var jätte knäppt alla bara stirrade på oss när vi diskuterade det , vi har allt lite konstiga konversationer ibland vi xD<3
Sen idag så slutade vi 11.20 men vi skippade lunchen, köpte glass, satt oss igräset & Kritiserade killarna när dom föröskte vara coola med cyklarna,
Sen efter glassen så gick jag hem till min syster,
För det går typ inga bussar dit vart jag bor så tidigt, så mamma brukar hämta mig på onsdagar men hon 
skulle åka och handla, Och hämta mig och min syster(hon ska sova hos oss:D) senare när hon kommit hem.
men dom andra blev kvar för dom skulle med bussen :)
Jaha, ja det var väl princip det intressantaste som hände idag :)
Så nu ska jag gå ut en stund och sätta mig isolen innan det blir så sent :)
Hade bäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0