Här igen! :)

HejHej! Har inte bloggat på ett tag nu, Har haft fullt upp så har inte hunnit :/ Men nu tänkte jag skriva om dagen iskolan, :) Eller hela denna vecka rättare sagt  dagarna som gått :) I Måndags hade vi något som hette "kängrumatte" i skolan det var jätte tråkigt ^^ tyckte jag iallafall. I Tisdags så Hade vi idrott :) Och vad gjorde vi mer igår? hmm.. Men idag hade jag kort dag :D gick bara som varje onsdag till 11.20 :D<3 SkojSkoj! När jag ko mhem så var jag så trött så jag somna när jag titade på tv ^^ Sov i två timmar tills mamma väckte mig, Då gick jag upp och tog en huvudvärkstablett för jag hade en sådan huvudvärk har haft det sen i måndags :S Sen kände jag för att göra något så jag bakade en sockerkaka :) Mycket god! x) Sen efter det har jag suttit vid datorn ^^ Just nu lyssnar jag på musik :D<3 Timo Räisänen-Sixteen
Var på hans konsert i Fredags :) Som jag kanske redan berättat ^^ Aja :)
Lite repetion på min blogg är inte alltid ila ^^ Haha :P
Men nu ska kila ner och äta kvällsmat sedan sova, för jag är så trött :)

Kommentarer
Postat av: sanna

:DD

2008-04-13 @ 11:22:17
URL: http://ssannajansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0