Skola skola och yttligare skola. (teknik)

Tjjjao! just nu sitter jag i skolans datasal jag har teknik -.- som jag valt på elevensval men jag ville egentligen ha hemkunskap men det var typ fullt i den gruppen trööööök! Säger jag bara, Men som alltid på elevensval har vi inget att göra så vi sitter vi datorn och sedan får vi gå typ 30 minuter tidigare än vi egentligen slutar haha det är väl det enda roliga med torsdagar kanske :D aja men nu ska jag ta och titta lite på nå spel elelr nått ^^ Hade bäst! .

Kommentarer
Postat av: Elinor

Jaha, jag har bara kollat inne på Gina, jag har ju ett från förut, så jag tänkte köpa ett till :)

2008-05-28 @ 13:28:33
URL: http://jaoduu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0