Valborg

´Hejhej, Firade valborg med Tilde,Sanna & Elinor,:)
Kvällen började hemma med middag sen åkte jag hem till Elinor och dit kom Tilde & Sanna,
Vi käkade lite tacos, fick inte i mig så mycket för jag var redan så mätt ^^
Sen så skulle vi möta Elin vid kyrkan på väg till brasan, :)
Väl vid brasan mötte vi Sara & Kajsa Sen kom Annie och väntade med oss på att brasan skulle tändas :)
Sen tittade vi på fyrverkerierna :)
Fotade lite :)
Sen så gick vi tillbaka hem till Elinor där vi såg på film:) Och käkade en massa "snask" :)
Sen gick vi och lade oss Elinor somande nästan direkt men jag, Tilde & Sanna satt uppe och pratade, sen somna vi vid 01.45 :)
Dagen efter (idag) såg vi också på film men den var helkonstig xD
Sen så åkte jag hem.
Det var en rolig sista April :D
Hadebäst!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0