Äckligt! Enligt mig.

Hejhej gott folk! Är hemma idag också pga min förskylning, men det blir nog  skola i morgon (:  Tänkte bara berätta en sak, just nu sitter jag här och lyssnar på NRJ och så pratar  Mikaela De Ville om dagens mest meningslösa webbsida , jag gick in p åden sidan hon prata om, och jag blev faktikst lite äcklad, man ska plocka näshår ur en mans näsa och näshåret bildar ord!  Så när man dragit ut ett så kommer det ut ett nytt , Sen kan man skicka det som ett vykort till nån vän, men vem vill ha det? ursch jag tyckte det var lite äckligt ;o  Tycker ni borde kolla på det för att tro mig! man får länken om man går in på NRJ.se och sen går man in på Mikaela De Ville´s blogg så står det nere på hennes blogg under "Dagens mest meningslösa hemsida" (:
Hade bra! / ♥Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0