Uppdatering!

Hejhej, det var ett tag sen jag bloggade sist ^^ , hoppas det inte gör något, hade nästan glömt av att jag har en blogg^^
Ska försöka vara lite mer uppdaterad på bloggen nu! :) Kom och tänka på att jag har en blogg i dag, nu när jag vart hemma i två dagar från skolan pga. förskylning "/  Tråkigt att vara sjuk, har druckit en massa te (: Te= I Love it! :D
Ja, jag vet inte vad jag ska mer säga, för om jag ska berätta vad som hänt sen i Juli så minns jag nog inte allt + att det skulle nog bli drygt att läsa ;) Funderar på en ny design, men det blir nog inte på ett tag, så ni får stå ut med denna kecka rosa färg ;) Haha :)
men nu ska jag ner och koka mer te ! (:
Hade bra ! / Jonna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0